Кожен автовласник іноді задумується над покупкою нової магнітоли для свого автомобіля. Як правило ця покупка відбувається по 2-м причин: 1-я – відсутність магнітоли в авто як такої (при купівлі авто); 2-я – стара магнітола вийшла з ладу або не влаштовує функціонал.
Так от, купивши автомагнітолу, далеко не кожен біжить до автоэлектрику, щоб її підключити і встановити. Частина людей вважає себе спеціалістом у цій справі і готові самостійно зробити установку, не підозрюючи про підводні камені, які його чекають. У даній статті ми як раз про це і поговоримо.
Отже, Перша помилка - підключення «методом тику», - найпоширеніша серед автолюбителів. Ця помилка полягає в тому, що Ви при установці магнітоли використовуєте старі фішки і дроти для підключення нової, так як вони нібито підходять по роз'єму. Але «призначення» на новій магнітолі відрізняється від старої і в результаті горить в кращому випадку запобіжник, а в гіршому – мікросхеми і процесори. Тому перед початком самостійної установки почитайте інструкцію і позначення всіх проводів, потім лише переступайте через це до підключення. Також обов'язково використовуйте тільки ті дроти, які йдуть в комплекті з магнітолою, це Важливо!
Друга помилка – не підключайте магнітолу до прикурювача. Якщо Ваша магнітола досить потужна, то на високій гучності вона може спотворювати звук і навіть вимкнуться. Виводите живлення безпосередньо від акумулятора.
Третя помилка – не підключайте на живлення магнітоли тонкі дроти, це теж впливає на якість звуку. Силовий і мінусовій провід рекомендується пускати в перерізі 2-4 мм. кв. Плюс від магнітоли підключається на плюсову клему акумулятора, а мінус – на корпус машини. Рекомендується встановити на плюсовий дріт запобіжник на 10-15А, щоб уникнути короткого замикання . Щодо підключення динаміків, то тут також потрібно протягнути до кожної колонці якісний акустичний кабель, дотримуючись правильну полярність.
Четверта помилка – не скручувати разом силовий дріт і дріт живлення магнітоли (АС - замок запалювання), виймаючи ключ із замка запалювання – магнітола повинна вимкнуться. Якщо ж ви хочете використовувати магнітолу без ключа в замку запалювання, то потрібно підключити червоний дріт (АС) через кнопку, тим самим Ви зможете вмикати і вимикати магнітолу, коли це потрібно. При скручуванні разом силового проводу і АСС, магнітола при виключеному стані буде споживати струм і тим самим садить акумулятор. У випадку, якщо у Вас магнітола на операційній системі Android або Windows CE – акумулятор сяде дуже швидко, особливо взимку.
П'ята помилка – підключення динаміків не правильної полярності. Зазвичай проводу на динаміки також мають свою полярність. А саме дроти з чорними смужками - мінусові, відповідно без смужок – плюсові. Полярність краще не плутати, так як ваші динаміки довго не прослужать, і Вам доведеться купувати нові.
Таким чином, знаючи типові помилки підключення магнітоли - Ви з великою ймовірністю правильно її встановити. Але все ж не варто забувати про заходи безпеки та обережності при самостійному підключенні. Краще кілька разів перевірити правильність підключення, надійність ізоляції проводів, потім включати харчування.
Если же Вы решили обратиться к специалисту, то не забудьте поинтересоваться гарантии и документации на установку, так как часто бывает, что электрики не несут ответственность за установку и могут точно также спалить Вам магнитолу или электронный блок вашего авто. Ведь компания, которая продает автомагнитолы - обязательно затребует от Вас такой документ, так как гарантия на устройство распространяется на сертифицированную установку с приложением Акта выполненных работ и прочих документов. На самостійну установку, як правило, магазини не дають ніякої гарантії, так що потрібно враховувати цей момент.
Звертайтеся тільки до досвідчених фахівців, а не кустарним електрикам, що дозволить заощадити не тільки гроші, але і час. Дякую, що читаєте і залишайтеся з нами!